Afbud / afbestilling 

 

Er du blevet forhindret i at komme til et arrangement eller en af dine tilmeldte oplevelser.

Hvis du har brug for at aflyse din aftale, skal dette ske senest 24 timer før den planlagte tid.

Dette giver os mulighed for at tilbyde din tid til andre kunder. 

Afbestilling af mad:

Da vi bestiller alt mad eksternt fra vores leverandører, gælder samme afbestillingsfrist på 24 timer.

Afbestillinger efter denne tidsfrist kan ikke refunderes, da vi er underlagt leverandørernes egne afbestillingsregler.

 

Herunder kan du melde afbud via den konto, der automatisk er oprettet til dig ved køb online.

Du har i forbindelse med dit køb modtaget en mail med din nye konto (check evt. spam). 

 

Hvis du ikke kan finde mailen, kan du bede om et nyt password ved at benytte ‘glemt password’-funktionen

og indtaste den mail-adresse, der blev brugt til at foretage købet.

 

Du er som altid velkommen til at kontakte os pr. telefon 20 58 46 49.